sobota, 2 stycznia 2021

potrzebna nauczka

 Po tym, jak minister zdrowia Andrzej Niedzielski zażądał od NFZ przeprowadzenia kontroli szczepień osób, które nie należą do grupy "0", w związku z kontrowersjami, jakie wywołało szczepienie celebrytów w Centrum Medycznym WUM w Warszawie, starosta sandomierski wydał oświadczenie.Jednak celebryci, politycy, samorządowcy itd. nie mają oleju w głowie. Sami czy to z głupoty, pazerności, cwaniactwa wystawiają się na ostrzał. Zero czujności, taktu, przyzwoitości. Myślę, że to dobrze, że są hejtowani, może nauczy ich to trochę pokory, rozsądku, nie chlapania dziobem na każdy temat tak aby zaistnieć. Wieczne pouczanie narodu skończyło się nauczką od narodu.

"Moją intencją nie było zaszczepienie się poza kolejnością i w ogóle o to nie zabiegałem" - napisał w opublikowanym w sobotę po południu oświadczeniu starosta.

"Fakt mojego zaszczepienia tego dnia rano wyniknął z wyraźnego zaproszenia od dyrektora ZOZ w Nysie Pana Norberta Krajczego i nie było to z mojej strony w żaden sposób planowane, ani nie czyniłem w tym kierunku żadnych  http://lancelfr.blogspot.com/  przygotowań. Pan dyrektor zaprosił mnie, abym mu towarzyszył przy szczepieniu i zapewnił mnie, że jest to zgodne ze wszystkimi procedurami, nad którymi on czuwa. W związku z powyższym fakt mojego poddania się zaszczepienia nie wynikał z chęci szybkiego przyjęcia szczepionki, tylko z powodu tego, że zaufałem pan dyrektorowi Norbertowi Krajczemu, który przekonał mnie, że muszę mu towarzyszyć, aby dać przykład lokalnemu społeczeństwu, że szczepienie jest niezwykle ważne dla naszego zdrowia i życia. Jednocześnie miałem zapewnienie od pana dyrektora, że postępuję zgodnie z procedurami formalnymi i etycznymi"jestem pielęgniarka, na co dzień pracuję w oddziale wewnętrznym pacjenci z Covid pojawiają się w zasadzie w każdym tygodniu - choć to nie jest oddział covidowy, a to oznacza znacznie mniejsze zabezpieczenia. Część dziewczyn już przechorowała, nie wszystkie łatwo. Nasza Koleżanka ze szpitala zmarła. Na pytanie, kiedy nas będą szczepić usłyszałam - musicie poczekać.

A te ciu.... szczepią się kiedy chcą, bo są bliżej koryta. To jakie to prawo jaka sprawiedliwość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz